مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-02فرهنگي

کارگردان زالاوا : رسانه ی ما شمایید، زالاوا را به دیگران پیشنهاد کنید


خودمون آگاهیم که این فیلم در سبد سینمای ایران، محصول متفا وتی هست و به همین دلیل زمان نیاز داره تا جا بیفته و مردم از میان آثار کمدی و اجتماعی و ملودرام روی پرده، - کارگردان زالاوا : رسانه ی ما شمایید، زالاوا را به دیگران پیشنهاد کنید خودمون آگاهیم که این فیلم در سبد سینمای ایران، محصول متفا وتی هست و به همین دلیل زمان نیاز داره تا جا بیفته و مردم از میان آثار کمدی و اجتماعی و ملودرام روی پرده، زالاوا رو برای تماشا انتخاب کنن.

ارسلان امیری کارگردان فیلم زالاوا که هم اکنون بر پرده اکران است، در صحفه اینستاگرامش اعلام کرد شمارش معکوس برای کم تر شدن سانس ها و سالن های سینمای زالاوا شروع شده و درخواست کرد در همین روزهای پیش رو دیدن زالاوا را به دیگران پیشنهاد کنید.

دوستان عزیزفیلم زالاوا با حمایت شما تا به امروز چهل هزارنفر مخاطب داشته.

خودمون آگاهیم که این فیلم در سبد سینمای ایران، محصول متفا وتی هست و به همین دلیل زمان نیاز داره تا جا بیفته و مردم از میان آثار کمدی و اجتماعی و ملودرام روی پرده، زالاوا رو برای تماشا انتخاب کنن.

اما سیستم و شیوه ی اکران فیلم ها طوری هست که متأسفانه به فیلم هایی مثل زالاوا ، سانس، سالن و زمان اکران کافی داده نمی شه تا مخاطب خودش رو پیدا کنه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان زالاوا : رسانه ی ما شمایید، زالاوا را به دیگران پیشنهاد کنید

کارگردان زالاوا : رسانه ی ما شمایید، زالاوا را به دیگران پیشنهاد کنید