مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-02اجتماعي

آمادگی پلیس زنجان برای تامین نظم و امنیت در ایام عزاداری ماه محرم


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از آمادگی کامل پلیس در خصوص برگزاری مراسمات دهه محرم خبر داد و گفت: لازمه برقراری امنیت در حوزه های ترافیکی و انتظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی پور در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین امنیت عمومی مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم های عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: تمامی برنامه ریزی های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروه های مختلف عزاداری حسینی و تامین امنیت و آسایش آنها با حفظ حرمت و قداست برنامه های سوگواری هیأت های حسینی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ناهنجاری های نامتعارف اجتماعی و فرهنگی، فرماندهی انتظامی استان با نگاهی جامعه محور ضمن گسترش هم افزایی با نهادها و تشکل های مردمی از انجام این گونه اعمال جلوگیری خواهد کرد، تصریح کرد: طبق ضوابط با عاملان اقدامات ناهنجار برخورد قانونی خواهد کرد.

خانی پور با اشاره به این مطلب که حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) انتظامی و اجتماعی است، ادامه داد: هیأت های مذهبی باید به پلیس در هر چه بهتر برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس زنجان برای تامین نظم و امنیت در ایام عزاداری ماه محرم

آمادگی پلیس زنجان برای تامین نظم و امنیت در ایام عزاداری ماه محرم