مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-02سياسي

1050 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور برای تویسرکان


فرماندار تویسرکان رهاورد سفر رییس جمهور برای تویسرکان را یک هزار و 50 میلیارد تومان اعلام کرد و از تشکیل کارگروه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز در آیین تقدیر از اهالی رسانه این شهرستان با تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و با اشاره به مشخص شدن خط مشی برای همه حوزه ها در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در آینده بسیار نزدیک کارگروه پیگیری این بیانیه مهم در شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه ناحیه فعالیتش را آغاز خواهد کرد، رکن این کارگروه مردم به عنوان صاحبان انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه اینکه خط مشی را از کجا می گیریم رعایت اخلاق انسانی و اسلامی نیز بسیار مهم است گفت: در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم رعایت اخلاق اولویت نخست یا مقدمه کار است که باید مدن ظر همه ما قرار گیرد.

فرماندار شهرستان تویسرکانیجریان رسانه ای شهرستان را در مدت فعالیت کاری خود خوب ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران را در شهرستان دغدغه مند می بینم و از این بابت خداوند را شاکر و از اهالی رسانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه استکبار و امپراطوری خبری آن مایل نیست حتی یک پیام و خبر مثبت از ایران و انقلاب اسلامی منتشر شود بیان کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1050 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور برای تویسرکان

1050 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور برای تویسرکان