مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-02اقتصادي

ریل گذاری ایران خودرو در مسیر پیشرفت و تحول


با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- با فرارسیدن مرداد ماه، شش ماه از آغاز فعالیت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این بنگاه اقتصادی می گذرد.

در بهمن ماه سال گذشته بود که مهدی خطیبی در شرایطی سکان هدایت این گروه خودروسازی را در دست گرفت که انباشت خودروهای ناقص، تعهدات معوق مشتریان، گلایه ها از شرایط کمی و کیفی تولید و خدمات پس از فروش و سهم بالای خودروهای قدیمی از تیراژ تولید از چالش های مبتلابه این گروه خودروسازی بود.

اکنون ایران خودرو در حالی وارد ششمین ماه از فعالیت خود با مدیریت خطیبی می شود که بررسی عملکرد این خودروساز حاکی از بهبود شاخص های کمی و کیفی تولید است.

گزارش های رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سایر مراجع ذی صلاح قانونی و تغییر نوع نگرش کارکنان و مشتریان این گروه خودروسازی بیانگر شکل گیری رویه ای جدید در ایران خودرو برای غلبه بر تنگناهای داخلی و بین المللی تولید است.

تولید برخط و عبور مستقیم و کاهش شدید یا توقف تولید خودرو ناقص، رشد چشم گیر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، افزایش فروش و صدور سند و تحویل خودرو به مشتریان، تنوع سبد محصولات ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری ایران خودرو در مسیر پیشرفت و تحول

ریل گذاری ایران خودرو در مسیر پیشرفت و تحول