مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-02ورزشي

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام احمدرضا کریمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های زیادی به مناسبت ایام محرم در 40 مسجد و 80 هیات مدهبی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها، تعداد حدود 50 هیات مذهبی که درخواست مجوز کرده و مراحل ان را سپری می کنند نیز برای اباعبدالله حسین(ع) عزاداری خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قبل از فرارسیدن ایام محرم گردهمایی برای هیات های مذهبی، کانون مداحان و دیگر اقشار برگزار و در آن شیوه های مراسم عزاداری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراسمات عزاداری و آسیب های احتمالی در مداحی ها بیان شد.

وی گردهمایی مبلغین و مبلغات را از برنامه های مهم در دهه اول محرم برشمرد و بیان کرد: روز چهارشنبه گردهمایی بزرگ مبلغین و مبلغات با سخنرانی مسئول امور خانواده و جمعیت وزارت ورزش و جوانان در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

کریمی گفت: گردهمایی روحانیون و ایمه جمعه اهل سنت با موضوع قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در روستای سارلی مختوم از توابع شهرستان گنبدکاووس در روز پنج شنبه از دیگر برنامه های مهم این ایام است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود

گردهمایی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود