مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-02اقتصادي

ارائه 1000 حرفه آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی وحرفه ای گیلان


به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، بیش از یک هزار حرفه آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه استان ارائه می شود و 100 میلیارد تومان برای کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که این میزان پنج درصد از اعتبارات فنی و حرفه ای کشور است.

- کاظم پورنصیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مهمترین شاخصه توزیع اعتبارات سفر رییس جمهور، تعداد کارگاه های آموزشی هر استان است، اظهار کرد: 155 کارگاه آموزش فنی و حرفه ای در گیلان وجود دارد که 100 میلیارد تومان اعتبار برای آن ها پیش بینی شده که پنج درصد از اعتبارات این بخش در کل کشور است.

  وی با تاکید بر اهمیت اولویت های هزینه بودجه برای بخش فنی و حرفه ای گفت: برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شفت 10 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که مقرر شده در سال های 1401 و 1402 اختصاص یابد.

  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه 20 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به آموزشگاه های آزاد استان نیز پرداخت می شود، افزود: 70 میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای در استان گیلان اختصاص می یابد.

  پورنصیری با بیان اینکه هشت رسته اولویت دار در بخش اشتغال مشخص شده که قرار است آموزش درکارگاه ها با طرح تکاپو تطبیق داده شود، گفت: تاکنون 45 درصد از طرح مذکور اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 1000 حرفه آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی وحرفه ای گیلان

ارائه 1000 حرفه آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی وحرفه ای گیلان