مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-02اقتصادي

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشستی با مسؤولان استان از تولید نمونه های آزمایشگاهی چندین محصول فناورانه این نهاد در استان سمنان خبر داد و گفت: سه طرح فناورانه جهاد دانشگاهی استان به تصویب جهاد دانشگاهی کشور رسیده و مسؤولان استانی نیز قول همکاری و تأمین بخشی از منابع مالی این طرح ها را دادند.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی استاندار و معاونان استاندار سمنان به طرح های فناورانه افزود: استاندار سمنان نیز وعده داده که در دومین سفر دولتمردان به استان سمنان، منابع اعتباری موردنیاز این طرح ها تأمین و دو طرح جهاد دانشگاهی استان در شمار مصوبات سفر قرار گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به تولید نمونه آزمایشگاهی مالچ معدنی در استان سمنان و عزم جهاد دانشگاهی برای تجاری سازی این محصول گفت: مالچ معدنی که از باطله های معدنی بلااستفاده تولید می شود، می تواند به مقابله با بیابان زایی و جلوگیری از گردوغبار و.

در استان و کشور کمک کند.

منصفی راد از کود ارگانیک به عنوان یک محصول فناورانه جهاد دانشگاهی استان نام برد که به مرحله تولید آزمایشگاهی نیز رسیده، افزود: این کود ارگانیک نیز بر پایه مواد معدنی، تولیدشده و جهاد دانشگاهی به دنبال تجاری سازی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار