مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-02اقتصادي

برگزاری یازدهمین کارگروه قرقیزستان-سین کیانگ؛ توسعه تجارت در دستورکار


یازدهمین نشست گروه هماهنگی قرقیزستان-سین کیانگ زیر نظر کمیسیون دولتی قرقیزستان و چین در زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی به صورت آنلاین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، یازدهمین نشست گروه هماهنگی قرقیزستان-سین کیانگ چین زیر نظر کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و چین در زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی به صورت آنلاین برگزار شد.

این نشست به ریاست دانیار امان گلدیف وزیر اقتصاد و بازرگانی جمهوری قرقیزستان و چین سون هونگمی رییس منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ انجام شد.

طرفین در این گفت و گوی آنلاین خاطرنشان کردند که بر پیامدهای بیماری همه گیر غلبه کرده اند و تلاش های فعالی برای اجرای پروتکل دهمین نشست که در سال 2019 برگزار شد، انجام دادند.

  در این نشست خاطر نشان شد امضای توافقنامه همکاری استراتژیک بین منطقه آزاد اقتصادی نارین در جمهوری قرقیزستان و اداره منطقه کاشغر (دولتی) چین، گواه غلبه بر بیماری کووید است.

این توافقنامه با هدف تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی، ارتقای توسعه بخش های اولویت دار اقتصاد، محصولات کشاورزی و تجارت الکترونیک بین المللی به منظور دستیابی به نتایج سودمند متقابل و افزایش درآمد اقتصادی شرکت های تولیدی و فرآوری هر دو طرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین کارگروه قرقیزستان-سین کیانگ؛ توسعه تجارت در دستورکار

برگزاری یازدهمین کارگروه قرقیزستان-سین کیانگ؛ توسعه تجارت در دستورکار