مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-02اقتصادي

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از ورود سه محصول فناورانه جهاد دانشگاهی این استان به بازار در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از تولید نمونه های آزمایشگاهی چندین محصول فناورانه این نهاد در استان سمنان خبر داد و گفت: سه طرح فناورانه جهاد دانشگاهی استان به تصویب جهاد دانشگاهی کشور رسیده و مسؤولان استانی نیز قول همکاری و تأمین بخشی از منابع مالی این طرح ها را دادند.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی استاندار و معاونان استاندار سمنان به طرح های فناورانه افزود: استاندار سمنان نیز وعده داده که در دومین سفر دولتمردان به استان سمنان، منابع اعتباری موردنیاز این طرح ها تأمین و دو طرح جهاد دانشگاهی استان در شمار مصوبات سفر قرار گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به تولید نمونه آزمایشگاهی مالچ معدنی در استان سمنان و عزم جهاد دانشگاهی برای تجاری سازی این محصول گفت: مالچ معدنی که از باطله های معدنی بلااستفاده تولید می شود، می تواند به مقابله با بیابان زایی و جلوگیری از گردوغبار و.

در استان و کشور کمک کند.

منصفی راد از کود ارگانیک به عنوان یک محصول فناورانه جهاد دانشگاهی استان نام برد که به مرحله تولید آزمایشگاهی نیز رسیده، افزود: این کود ارگانیک نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار

3 محصول فناورانه جهاد دانشگاهی سمنان؛ در راه بازار