مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-02اقتصادي

دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به کارآفرینان اختصاص می یابد


تاکنون پرداخت دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در حوزه مشاغل خانگی، اشتغال خرد و روستایی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حل مشکلات اشتغال زایی و بیکاری در اولویت قرار دارد اظهارداشت: اکنون طرح های مهم عمرانی، تولیدی، خدماتی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان بوشهر در حال اجرا است که مهارت آموزی بر اساس این ظرفیت ها مهم است.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت 18 مجتمع پتروشیمی در استان افزود: این مجتمع ها که در آینده نزدیک وارد مدار بهره برداری می شود نیاز به نیروی متخصص و ماهر بر اساس مزیت ها آن است و این درحالی است که 22 واحد پتروشیمی دیگر در مدار تولید و بهره برداری قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح  ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر از ظرفیت های عرصه سرمایه گذاری، عمرانی، تولیدی و اشتغال زایی محسوب می شود.

محمدی زاده از آغاز ساخت 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: تا دو هفته دیگر عملیات ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر در دشتستان آغاز می شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در ساخت 10 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و تأمین نیروی انسانی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به کارآفرینان اختصاص می یابد

دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به کارآفرینان اختصاص می یابد