مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-02سياسي

اشتباه بعدی در تعیین شهردار رشت پذیرفتنی نیست


رییس شورای قضایی گیلان با بیان اینکه اشتباه بعدی در تعیین شهردار از نگاه مردم پذیرفتنی نیست، گفت: اعضای شورا باید تمام تلاش خود را به کاربندند تا فردی امانت دار و متعهد و دارای دانش کافی و تجربه در حوزه شهرداری را انتخاب نمایند که خائن به مردم نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با موضوع ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی در امر مدیریت شهری کلان شهر رشت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه مسؤولان شهری به شناخت کافی از شهر خود نرسیده اند و آگاهی و اطلاع دقیقی از ابعاد و زوایای آن ندارند، اظهار کرد: مهندسی شهر رشت منطقی و عقلانی نبوده و چارچوب های شهری در آن رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه هزینه تصمیمات فردی را خود افراد پرداخت می کنند، افزود: در تصمیم گیری های اجتماعی مردم هستند که باید هزینه اشتباهات مسئولان را بپردازند لذا اگر فردی لایق و شایسته به عنوان شهردار رشت انتخاب نشود بیشترین خسارت این تصمیم به مردم وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه بعدی در تعیین شهردار رشت پذیرفتنی نیست

اشتباه بعدی در تعیین شهردار رشت پذیرفتنی نیست