مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-02سياسي

لزوم توجه جدی به خطر رانش زمین در پارک جنگلی/رفع مشکل رانندگان استیجاری


نمی توانیم در خصوص رانش زمین در پارک جنگلی بی تفاوت باشیم و مکاتبات لازم را با معاونت عمرانی، مدیریت بحران و فرمانداری انجام داده ایم و حساسیت لازم در این راستا ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از  ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین مهدی زاده در هشتادمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به رانش زمین در مناطق پایین دست پارک جنگلی  اظهار داشت: در شیب های بالای 15 درجه حق کاربری مسکونی را نداریم و چنانچه در ادوار گذشته اتفاق افتاده از ابتدا معلوم بود که در چنین شیب هایی امکان لغزش خاک وجود خواهد داشت.

وی افزود: اکثر ساختمانهایی که در جوار و محدوده خط لغزشی منطقه پارک جنگلی هستند غیرمجاز بوده که به 2 صورت تفکیک غیرمجاز قولنامه ای و یا تصرف در عرصه های دولتی هستند.

شهردار ارومیه گفت: نمی توانیم در خصوص رانش زمین در پارک جنگلی بی تفاوت باشیم و مکاتبات لازم را با معاونت عمرانی، مدیریت بحران و فرمانداری انجام داده ایم و حساسیت لازم در این راستا ایجاد شده است.

مهدی زاده تصریح کرد: رانش زمین یک واقعیتی است که اتفاق افتاده و باید تمهیدات فنی لازم برای منازل شهروندان در آن محدوده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به خطر رانش زمین در پارک جنگلی/رفع مشکل رانندگان استیجاری

لزوم توجه جدی به خطر رانش زمین در پارک جنگلی/رفع مشکل رانندگان استیجاری