مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-02فرهنگي

قمی: ظرفیت 100 هزار هیأت برای ترویج و فروش کتاب به کار گرفته شود


اگر در ماه محرم ظرفیت 100 هزار هیأت در ترویج، توزیع و فروش کتاب و حتی ثبت ایده نوشتن کتاب استفاده شود، اتفاق بزرگی در جامعه اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین تکریم محمد حمزه زاده مدیر سابق بنیاد ملی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی و معرفی مجدالدین معلمی به عنوان مدیر جدید این بنیاد با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری و جمعی از مدیران فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدا، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری با تأکید بر اینکه هم افزایی بنیاد ملی کتاب و حوزه هنری مورد انتظار و ضروری است، اظهارداشت: ان شاءالله هم افزایی دستگاه های فرهنگی در حوزه کتاب برای انقلاب اسلامی و صنعت نشر برکات زیادی را درپی داشته باشد.

وی به همکاری و آشنایی با محمد حمزه زاده اشاره کرد و با تأکید بر اینکه یک مدیر فرهنگی موفق در عرصه فرهنگ و هنر باید واجد سه ویژگی باشد، گفت: مدیر فرهنگی موفق اول باید مماس و نزدیک با خلق هنری باشد و اگر تجربه مستقیم هنری ندارد باید با این فضا مماس باشد و تجربه زیسته او در عرصه فرهنگ و هنر رقم خورده باشد که محمد حمزه زاده واجد این ویژگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: ظرفیت 100 هزار هیأت برای ترویج و فروش کتاب به کار گرفته شود

قمی: ظرفیت 100 هزار هیأت برای ترویج و فروش کتاب به کار گرفته شود