مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-02اقتصادي

راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه برای گزارش دهی تخلفات ناظر بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید اسکندری در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به انتشار صورت های مالی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: - مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس از راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز امکان گزارش دهی تخلفات احتمالی ناظر توسط سهام داران بورسی بوجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید اسکندری در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به انتشار صورت های مالی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: افراد می توانند جزییات این صورت ها را در سامانه کدال مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس افزود: با توجه به افزایش تعداد سهام داران بورسی در چند سال قبل و تغییر ترکیب سهام داری، این نیاز وجود داشت که اصحاب فرهنگ و هنر در کنار بازار سرمایه قرار بگیرند.

بدین جهت حوزه سواد مالی و تربیت اقتصادی اولویت جدی این شرکت است و برنامه های مهمی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: گواهی نامه های حرفه ای که از سال های قبل مورد توجه قرار داشت، از سال قبل الکتریکی شده و ظرفیت آموزش نیز افزایش یافته است.

همچنین سامانه تمدید گواهی نامه حرفه ای ساماندهی شده و به زودی راه اندازی خواهد شد تا امکان تمدید گواهی نامه ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه برای گزارش دهی تخلفات ناظر بورس

راه اندازی مرکز ارتباط بازار سرمایه برای گزارش دهی تخلفات ناظر بورس