مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-01سياسي

حال و هوای مشهد در تشیع پیکر شهدای مدافع حرم/ همه برای خوش آمد گویی آمده اند


اگرچه عقربه های ساعت در حرکت اند و سیل عظیم جمعیت مانع رسیدن سریع به حریم رضوی می شود، اما این دل های عاشق زمان برایشان معنی ندارد و تنها به شوق خوش آمدگویی به شهدای مدافع حرم قدم هایشان را استوارتر از قبل برمی دارند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، به رسم ادب و همسایگی و هم جواری به جهت زیارت و میزبانی از 5 شهید مدافع حرم، عازم حرم آقا امام رضا(ع) می شوم، امروز با تمام روزها متفاوت است، شلوغی خیابان ها حکایت از دل های عاشق شهادت دارند که به عشق مولا امام حسین (ع) میزبان شهیدان راه حق هستند.

انگار همه قصد زیارت آقا را دارند و این هوای بارانی ذره ای در قدم هایشان تأثیر ندارد و مستحکم تر از قبل به سمت حرم می شتابند اما این بار دستانشان خالی نیست و تصویر شهیدای مدافع حرم را به دست دارند.

اگرچه آسمان تمام قدرت خود را به کار گرفته و هوا بارانی است اما ابرها در خجالت این عاشقان کنار رفته و جای خود را به خورشید می دهند، باوجود تابش خورشید بر فراز مشهد، هوا ملایم است اما گرمای وجود این دل های عاشق همه جا را پر کرده است.

به میدان شهدا می رسم و خیابان شیرازی که در انتهایش گنبد طلایی آقا نمایان است، همه به رسم ادب به محض رسیدن به این مکان رو به سمت حرم ایستاده و دست بر روی سینه سلام به آقا می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مشهد در تشیع پیکر شهدای مدافع حرم/ همه برای خوش آمد گویی آمده اند

حال و هوای مشهد در تشیع پیکر شهدای مدافع حرم/ همه برای خوش آمد گویی آمده اند