مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-01اقتصادي

بخش خصوصی هم می تواند گندم وارد کند/ اجرای کشت قراردادی گندم از سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران، - وزیر جهاد کشاورزی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: بر اساس مصوبه دولت، بخش خصوصی نیز می تواند گندم وارد کند، اما در مورد آرد گفته فقط به شکل ورود موقت امکان واردات وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران، بیان داشت: حذف ارز ترجیحی فقط خواست دولت نبود، بلکه اتحادیه ها و تشکل ها و حتی صنف و صنعت درخواست حذف ارز ترجیحی را داشتند، بنابراین این اقدام تنها با تصمیم دولت نبود.

وزیر جهاد کشاورزی در مورد یکسان سازی نرخ گندم، گفت: اصلاح قیمت فروش گندم باید مورد بررسی قرار گیرد، طرحی در دست پیگیری است که با تصویب نهایی آن، مشکلات صنف و صنعت حل می شود، بنابراین باید طی هفته آینده گفتگو در این زمینه صورت بگیرد و موضوع کارشناسی شود.

وی در مورد رسیدن قیمت گندم به 90 درصد فوب جهانی بیان داشت: جلساتی تا هفته آینده برگزار خواهد شد تا به یک جمع بندی برسیم.

ساداتی نژاد در ادامه اظهار کرد: کشت قراردادی گندم از امسال انجام می شود و نیازمند کمک بخش خصوصی بوده و حتی حاضر به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی هم می تواند گندم وارد کند/ اجرای کشت قراردادی گندم از سال جاری

بخش خصوصی هم می تواند گندم وارد کند/ اجرای کشت قراردادی گندم از سال جاری