مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-01اقتصادي

روایت اسنپ اکسپرس از بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران


به گفته مدیر عامل اسنپ اکسپرس در حال حاضر بیش از 3 هزار سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره ای در بیش از 90 شهر کشور با این شرکت همکاری می کنند.

- اسنپ اکسپرس نخستین گزارش تحلیلی خود از بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران در سال 1400 را طی مراسمی رسمی ارائه کرد که براساس آن اندازه بازار این کالاها بیش از 620 هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

در مراسمی که روز دوشنبه دهم مرداد ماه با حضور مدیران اسنپ اکسپرس و خبرنگاران رسانه های جمعی در خانه کارمان تهران برگزار شد، اولین گزارش جامع این شرکت که طی بازه زمانی اول فروردین 1400 تا 29 اسفند 1400 با بررسی بیش از 30 میلیون فاکتور فروش در بیش از 80 شهر کشور بدست آمده، ارائه شد.

در ابتدای این مراسم مسعود طباطبایی، مدیرعامل اسنپ اکسپرس و مدیر توسعه کسب وکار گروه اسنپ در مورد تاریخچه راه اندازی اسنپ اکسپرس گفت: اواخر سال 98 همزمان با همه گیری ویروس کرونا در بخش سوپرمارکت اپلیکیشن اسنپ فود با تقاضاهای گسترده کاربران برای خرید کالاهای سوپرمارکتی روبرو شدیم و در بازه ای دو تا سه ماهه رشدی چند برابری را تجربه کردیم.

این موضوع باعث شد تا به توسعه این سرویس توجه بیشتری نشان دهیم و در سال 1400 برند جدید اسنپ اکسپرس را با تمرکز بر روی سه ارزش تحویل سریع، تنوع کالایی و تخفیف کالا راه اندازی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اسنپ اکسپرس از بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران

روایت اسنپ اکسپرس از بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران