مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-01سياسي

تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، پیکرهای مطهر 5 شهید مدافع حرم در سوریه، عصر امروز بر دستان مردم شهیدپرور مشهد تشییع شد.

  پیکرهای مطهر این شهدای والامقام از میدان شهدا بر دستان مردم شهید پرور مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و  پس از طواف ضریح مقدس امام هشتم، به زادگاهشان منتقل تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا تشییع و خاکسپاری می شوند.

این شهدا از استان های مازندران، البرز و فارس با نام های سردار شهید عبدالله اسکندری ، سردار شهید رحیم کابلی ، شهید والامقام مصطفی تاش موسی ، شهید والامقام محمدامین کریمیان و شهید والامقام عباس آسمیه از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تأیید گردید و پیکرهای مطهر این شهدای والامقام به میهن اسلامی بازگشت.

پیکر شهید عبدالله اسکندری اولین شهید مدافع حرم که سرش از تنش جدا شد، نیز همراه این شهدا به وطن بازگشت.

این شهید والامقام از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز سه شنبه ششم خرداد ماه 1393 به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم در مشهد

تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم در مشهد