مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-01سياسي

اعلام رضایت رییس کل دادگستری از شرایط انبار اموال تملیکی کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان با ابراز رضایت از نظم و نحوه چیدمان در انبار سازمان اموال تملیکی گفت: وضعیت امنیتی انبار اموال تملیکی کرمان نیز مناسب است و دوربین و سیستم اطفای حریق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادخدا سالاری دادستان کرمان از انبار سازمان اموال تملیکی بازدید کرد و با ابراز رضایت از وضیت این مکان از زحمات یوسفی رییس این مجموعه و همکاران وی قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انبار 2 هزار و 800 مترمربع زیربنا دارد و با توجه به بازدیدهایی که انبارهای اموال تملیکی در دیگر استان ها داشته ام وضعیت انبار کرمان از نظر نظم و نحوه نگهداری کالاها و همچنین جداسازی آنها وضعیت مطلوبی دارد.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: وضعیت امنیتی انبار اموال تملیکی کرمان نیز مناسب است و دوربین و سیستم اطفای حریق دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اموال موجود در انبار سازمان اموال تملیکی بیت المال است و در زمینه آنها دغدغه داریم، ابراز داشت: کالاهای موجود در انبار تملیکی تا سال 1400 تعیین تکلیف شده اند و هم اکنون کالاهای مربوط به شش ماهه نخست سال 1400 تعیین تکلیف می شوند تا از انباشت کالاها جلوگیری به عمل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رضایت رییس کل دادگستری از شرایط انبار اموال تملیکی کرمان

اعلام رضایت رییس کل دادگستری از شرایط انبار اموال تملیکی کرمان