مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-01اجتماعي

تحویل حدود 3 هزار تن کاغذ از مازندران برای چاپ کتاب درسی به آموزش و پرورش


مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: از 31 تیرماه امسال تاکنون 2 هزار و 800 تن کاغذ برای چاپ کتاب درسی به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امید نیک نژاد بعد از ظهرامروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در هتل سالاردره برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش های این قشر فرهیخته و زحمتکش انعکاس اخبار مبتنی بر واقعیت، امیدآفرینی، ایجاد نشاط همراه با آرامش را از وظایف رسانه ها عنوان کرد.

وی رسانه ها را رکن اصلی در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: اگر پوشش و انعکاس اخبار رسانه ها نباشد خدمات و دستاوردهای این واحد تولیدی(شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران) نمود عینی و خارجی پیدا نمی کند.

نیک نژاد افزود: در شرایطی که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم به واسطه تحریم ها و بلایای طبیعی دچار مشکل شده است؛ رسانه ها در کنار واقعیت نگاری همراه با امیدآفرینی جامعه را به سمت نشاط سوق می دهند.

*هویت بخشی به صنایع چوب و کاغذ مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران هویت بخشیدن به این مجموعه تولیدی را از اولویت های دوران مدیریتی خود دانست و گفت: تلاش کردیم تا صنایع چوب و کاغذ مازندران به مزیت اصلی خود برگردد؛ باتوجه به اینکه 2 میلیون تن کاغذ مورد نیاز کشور است 700 هزار تن کاغذ در کشور تولید می شود 80 هزار تن از کاغذ کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل حدود 3 هزار تن کاغذ از مازندران برای چاپ کتاب درسی به آموزش و پرورش

تحویل حدود 3 هزار تن کاغذ از مازندران برای چاپ کتاب درسی به آموزش و پرورش