مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-01بين الملل

استقرار گسترده نیرو های امنیتی در بغداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی فراخوان چارچوب هماهنگی گروه های شیعی از مردم عراق به برگزاری تظاهرات در واکنش به تحصن طرفداران جریان صدر در ساختمان پارلمان، - نیرو های امنیتی عراق به دنبال فراخوان چارچوب هماهنگی از طرفدارانش برای برگزاری تظاهرات در واکنش به تحصن طرفداران صدر در پارلمان، در بغداد و خیابان های منتهی به منطقه سبز مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی فراخوان چارچوب هماهنگی گروه های شیعی از مردم عراق به برگزاری تظاهرات در واکنش به تحصن طرفداران جریان صدر در ساختمان پارلمان، نیرو های امنیتی حضور خود در بغداد و خیابان های منتهی به منطقه الخضراء را تقویت کردند.

در سایه افزایش نگرانی از تشدید تنش ها و احتمال بروز درگیری های خیابانی، دستوراتی به یگان های ارتش و دستگاه های امنیتی برای حضور گسترده در بغداد و مشخصاً در منطقه الخضرا و مسدود کردن شماری از خیابان ها صادر شده است.

به گفته یک افسر ارشد فرماندهی عملیات مشترک، بر اساس دستورات صادره، نیرو های امنیتی در اطراف و داخل منطقه الخضراء و خیابان های منتهی به آن و خیابان فرودگاه بین المللی بغداد مستقر شده اند.

وی که نخواست نامش ذکر شود، در گفتگو با العربی الجدید تاکید کرد: استقرار نیرو های نظامی و امنیتی از شب گذشته آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گسترده نیرو های امنیتی در بغداد

استقرار گسترده نیرو های امنیتی در بغداد