مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-01اقتصادي

اعلام آمادگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای کمک به ستاد بحران


مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: این شرکت آمادگی خود را برای کمک رسانی به مردم سیل زده روستای آهنگران به ستاد بحران اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید جمشیدی در جمع خبرنگاران ظهر امروز از آماده باش اعضای کمیته بحران این شرکت بر اساس دستورالعمل های از قبل تعیین شده و همکاری همه جانبه منطقه با ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس وظیفه انسانی، اداری و سازمانی و تحقق اهداف مسیولیت اجتماعی واحد مهندسی این شرکت با اعزام دو نفر نیروی انسانی به همراه سه دستگاه پمپ (دو دستگاه دیزل پمپ و یک دستگاه الکتروپمپ کف کش) با ظرفیت هر دستگاه 40تا 50 متر مکعب در ساعت و 6طول شیلنگ به روستای سیل زده اهنگران اقدام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه عملیات تخلیه آب تا ساعت 16 عصر روز شنبه 8 مرداد با کمک و همراهی دیگر دستگاه های کمک رسان با موفقیت به پایان رسید.

جمشیدی ادامه داد: همچنین طی بازدید میدانی و ملاقات با فرماندار فراهان در روستای سیل زده آهنگران مقرر شد تا پایان آواربرداری و ساماندهی هر چه بیشتر به ادوات و ماشین آلات و تجهیزات امداد رسان در محل های تخریب شده سوخترسانی مطلوب و به موقع تداوم یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای کمک به ستاد بحران

اعلام آمادگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای کمک به ستاد بحران