مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-01پزشكي

چطور با کودک سرطانی برخورد کنیم؟


سرطان جدای از فشار بی حد و حصری که بر سر بیمار به ویژه کودک مبتلا می آورد، همچو آواری است که روی خانواده فرد مبتلا خراب می شود و روح و جسمی را که به شدت می آزارد اما مادر خانواده از این سختی و مشقت درد بیشتری را باید تحمل کند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:داستان که روایت بیماری مهلک سرطان باشد خود مثنوی هفت من کاغذی از ایثار و از خود گذشتگی همراهانی است که باید لحظه لحظه اوقات همراه با بیمار بودن را همچون بیمار سرطانی بسوزند و بسازند! لحظه هایی که سراسر درد جسمی و دل آزردگی و خمودگی روحی است! باید خود چون کوه سرشار از عشق به خدمت به بیماران این چنینی باشی تا بتوانی در برابر درد، رنج و محنت این آزردگان خاطر، همچو فولاد تاب آورده و مُسکن آلام جسم و روحشان باشی.

سرطان جدای از فشار بی حد و حصری که بر سر بیمار به ویژه کودک مبتلا می آورد همچو آواری است که روی خانواده فرد مبتلا خراب می شود و روح و جسمی را که به شدت می آزارد؛ اما مادر خانواده از این سختی و مشقت درد بیشتری را باید تحمل کند.

روزها و شب هایی که باید همچو شمعی گرد پروانه نحیف و زجر کشیده خانه بچرخد و وجودش همچو کوه یخی آب شود.

او باید در مواجهه با کودک سرطانی خود همچو طبیب یا یک روانشناس ماهر مهارت داشته باشد تا تمام وجودش بشارت دهنده و امیدوار کننده جسم و روح بیمار فرزندش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور با کودک سرطانی برخورد کنیم؟

چطور با کودک سرطانی برخورد کنیم؟