مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-01سياسي

بیش از 78 مورد معضل و آسیب اجتماعی در سطح شهر سنندج احصا شده است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بیش از 78 مورد معضل و آسیب اجتماعی در سطح شهر سنندج احصا شده که برطرف کردن آنها نیاز به همدلی و همراهی همه بخش ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سنندج به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، به اهمیت اعتماد اجتماعی به شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود: شورای شهر باید با عملکرد مناسب اعتماد تک تک آرای مردم را قدر بدانند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه، عدم صدافت در رفتار و گفتار برخی افراد است که گاها به دلیل نبود صداقت خدمات را نادیده می گیرند و همین امر موجب دلسرد شدن مردم از خدمات نظام و تزریق ناامیدی می شود.

الله مرادی خطاب به اعضای شورای اسلامی گفت: ما در استانی خدمت می کنیم که نقطه به نقطه آن با خون پاک شهدا آبیاری شده و امنیت آن به آسانی به دست نیامده است لذا حفظ این امنیت بزرگترین رسالت تک تک ما به عنوان امانتدار خون شهداست.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید با عمل به وعده های انتخاباتی اعتماد از دست رفته به شورا و شهرداری را بازیابی کنند و نحوه عملکرد تک تک شوراها و خدمات رسانی شهرداری به مردم در بازیابی این اعتماد نقش مهم و تعیین کننده ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 78 مورد معضل و آسیب اجتماعی در سطح شهر سنندج احصا شده است

بیش از 78 مورد معضل و آسیب اجتماعی در سطح شهر سنندج احصا شده است