مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-01اجتماعي

اتوبوسرانی تهران در خدمت زائران اربعین


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوس های ویژه ایام اربعین و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات حمل و نقل زائران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت های امسال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و افزود: تلاش ما این است که کاستی های موجود در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان عزیز را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوس های امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات حمل و نقل زائران خبر داد و گفت: این اتوبوس ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی کنند.

وی همچنین رایزنی ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوسها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوس ها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.

گفتنی است؛ بخش قابل توجهی از عملیات حمل و نقل زائران اربعین از اولین سال راهپیمایی جهانی زیارت اربعین با حضور ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام گرفته و تمهیدات مختلفی برای رفاه بیشتر زائران امسال پیش بینی و فراهم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوسرانی تهران در خدمت زائران اربعین

اتوبوسرانی تهران در خدمت زائران اربعین