مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-01اقتصادي

کاهش قطع برق خارج از برنامه در شهرک های صنعتی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رسولیان روز یکشنبه در گفتگو با شاتا با اشاره به این که از ابتدای تابستان امسال تا کنون قطع برق صنایع به صورت برنامه ریزی شده و با اطلاع قبلی صورت گرفته است، - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قطع برق خارج از برنامه و رضایت نسبی واحد های تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رسولیان روز یکشنبه در گفتگو با شاتا با اشاره به این که از ابتدای تابستان امسال تا کنون قطع برق صنایع به صورت برنامه ریزی شده و با اطلاع قبلی صورت گرفته است، اظهار داشت: قطع برق خارج از برنامه در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور به شدت کاهش یافته که این موضوع رضایت نسبی را ایجاد کرده تا واحد های صنعتی کوچک و متوسط به راحتی بتوانند به برنامه ریزی های تولیدی خود بپردازند.

وی افزود: امسال حتی در برخی از روز ها هیچ قطعی برق خارج از برنامه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی نداشته ایم و در برخی روز ها نیز کل قطعی برق خارج از برنامه در حد فقط یک ساعت بوده است.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: قطع برنامه ریزی شده و با اطلاع قبلی برق در شهرک ها و نواحی صنعتی، نتیجه همکاری و هماهنگی مناسب بین بخشی در وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قطع برق خارج از برنامه در شهرک های صنعتی کشور

کاهش قطع برق خارج از برنامه در شهرک های صنعتی کشور