مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-01اقتصادي

راهنمای گام به گام انتخاب کمپرسور


انتخابِ کمپرسورِ مناسب، شبیه پیدا کردن خروجی یک ماز پرپیچ و خم است.

- یعنی اگر یک قدم را اشتباه بردارید، به بن بست می خورید و امکان خرید کمپرسور مطلوب را از دست می دهید اما اگر نقشه راهِ این ماز سرگیجه آور را در دست داشته باشید حتی بدون کمک و راهنما هم می توانید به مقصد برسید.

کمپرسور بیتزر و کمپرسور دانفوس انتخاب های محبوبی در ایران هستند اما چالش اصلی خریداران، انتخاب از میان مدل های مختلف کمپرسورهای بیتزر و دانفوس است.

هر چند در نگاه اول، راه رسیدن به کمپرسور چندان هموار نیست اما کافی است تا 4 گام درست بردارید؛ یعنی هم سوالِ درست را بپرسید و هم جواب آن را پیدا کنید.

در ادامه براساس تجربیات مهندسان شرکت دامون، سوالات اصلی هر گام مطرح می شود و شما را برای رسیدن به جواب درست همراهی می کنیم:      گام اول؛ کمپرسور را برای چه کاری می خواهید؟ در مسیر انتخاب کمپرسور همان اول با یک دوراهی مواجه می شوید و باید بین سردخانه و تهویه مطبوع یک راه را انتخاب کنید.

اگر کمپرسور را برای سردخانه می خواهید باید نوع محصولی را هم که می خواهید نگه دارید، بدانید تا از پسِ دوراهی بعدی بربیایید و تعیین کنید که سردخانه زیرصفر می خواهید یا سردخانه بالای صفر ؟ جواب این سوال بستگی به ویژگی های محصولی دارد که می خواهید از آن نگهداری کنید چون مثلاً الز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای گام به گام انتخاب کمپرسور

راهنمای گام به گام انتخاب کمپرسور