مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-01اجتماعي

شهرداری شیراز اقدام موثری برای اجرای بزرگراه قره پیری نکرده است


سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: شهرداری شیراز تاکنون به تعهدات خود در قبال اجرای بزرگراه قره پیری که کوتاه ترین مسیر دسترسی صدرا به شیراز است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عزیزالله روشن امروز با بیان این مطلب افزود: هزینه و عملیات اجرایی کل این پروژه برعهده شرکت عمران صدرا است و شهرداری شیراز فقط آزادسازی چهار و سه دهم کیلومتر از این محور که در محدوده شهر شیراز قرار دارد و همچنین آزادسازی و هزینه اجرای تقاطع بلوار محلاتی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اما شهرداری شیراز تاکنون هیچ اقدامی در زمینه تملک و آزادسازی موقعیت های مذکور انجام نشده و فعالیت عمرانی موثری در این قسمت نداشته است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 27 درصدی پروژه بزرگراه قره پیری افزود: طول این بزرگراه هشت خطه که عملیات اجرایی آن سال 99 آغاز شد، 10 و نیم کیلومتر و عرض آن 44 متر پیش بینی شده که شامل 6 خط تندرو رفت و برگشت و 2 خط BRT خواهد بود.

روشن ادامه داد: به منظور سهولت در دسترسی به مسیر در حال احداث بزرگراه قره پیری، مطالعات اجرایی تقاطع بولوار حافظ به این بزرگراه نیز اخیرا به مشاور واگذار شده و سه ماه پس از انجام مطالعات، تصویب طرح و تامین اعتبار لازم متناسب با پیشرفت پروژه، اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز اقدام موثری برای اجرای بزرگراه قره پیری نکرده است

شهرداری شیراز اقدام موثری برای اجرای بزرگراه قره پیری نکرده است