مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-01اقتصادي

کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف


رییس اتحادیه صنف فروشندگان ظروف پلاستیکی مشهد با اشاره به اینکه هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد فکری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تقاضا در بازار ظروف یکبار مصرف اظهار کرد: هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، اما در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه ها میزان نذورات کاهش پیدا کرده است.

بنابراین باوجود افزایش تولید و توزیع ظروف یکبار مصرف در حال حاضر تقاضا برای این کالا نسبت به سال های گذشته کاهش محسوسی پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین بازار فروش ظروف یکبار مصرف رقابتی شده و این رقابت در ارزانی است، زیرا فروشندگان مجبورند به منظور تسویه بدهی خود به تولیدکنندگان اجناسشان را با قیمت کمتری بفروشند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان ظروف پلاستیکی مشهد عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی در تولید و توزیع ظروف یکبار مصرف در مشهد نداریم، اما با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش توان خرید مردم بازار فروش این محصول در رکود به سر می برد.

درحالیکه میزان سفارش ظروف یکبار مصرف هیات ها طی سال های گذشته در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر به بالای 2000 الی 3000 سفارش در روز می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف

کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف