مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-01اقتصادي

تعدیل نیروی کاری معلولین خلاف قانون است


رییس اداره بهزیستی شهرقدس از اختصاص وام 100 میلیونی به مددجویانی که اشتغالزایی داشته باشند خبرداد و گفت: تعدیل نیروی کاری افراد دارای معلولیت خلاف قانون است و سازمان نیز به این موضوع مطالبه داشته و با اعتبارات و حمایت کمی نسبت به معلولین در جامعه مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حمزه صالحی رییس اداره بهزیستی شهرقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی حدود دو سال است که تاسیس شده و پیش از این به صورت کلینیک های مددکاری و مجتمع های خدماتی بهزیستی خدمت رسانی در حوزه هایی مانند زنان و خانواده و توانبخشی فعالیت می کردند و با توجه به نقص هایی که در نوع خدمات دهی وجود داشت پس از پایش اقدام به در دسترس شدن و محله محوری شد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد و اکنون 4 مرکز خدمات مثبت زندگی که حدود هزار و 900 پرونده را رسیدگی کرده و پیگیر امور مددکاران و بازدیدها هستند خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار و 800 مددجو تحت پوشش بهزیستی شهرقدس هستند و نسبت به سال های گذشته تعداد مددکاران افزایش یافت.

رییس اداره بهزیستی شهرقدس در خصوص بیمه مددجویان افزود: بیمه سلامت در دسترس همه است و بیمه تامین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار طبق مصوبه مجلس در دسترس بوده و بیمه خویش فرمایی شاغلین نیز هر سه ماه یکبار طبق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل نیروی کاری معلولین خلاف قانون است

تعدیل نیروی کاری معلولین خلاف قانون است