مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-01اقتصادي

مشهد/ کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف در ماه محرم


هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، اما در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه ها میزان نذورات کاهش پیدا کرده است.

- هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، اما در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه ها میزان نذورات کاهش پیدا کرده است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان ظروف پلاستیکی مشهد با اشاره به اینکه هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، گفت: در حال حاضر تقاضا برای این کالا نسبت به سال های گذشته کاهش محسوسی پیدا کرده است.

احمد فکری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تقاضا در بازار ظروف یکبار مصرف اظهار کرد: هرساله در ایامی مانند ماه رمضان یا محرم و صفر تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، اما در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه ها میزان نذورات کاهش پیدا کرده است.

بنابراین باوجود افزایش تولید و توزیع ظروف یکبار مصرف در حال حاضر تقاضا برای این کالا نسبت به سال های گذشته کاهش محسوسی پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین بازار فروش ظروف یکبار مصرف رقابتی شده و این رقابت در ارزانی است، زیرا فروشندگان مجبورند به منظور تسویه بدهی خود به تولیدکنندگان اجناسش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد/ کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف در ماه محرم

مشهد/ کاهش محسوس تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف در ماه محرم