مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 06:422022-08-01اقتصادي

بومی سازی دانش فنی مته حفاری PDC


مدیر پروژه تدوین دانش فنی و تولید انبوه مته های حفاری دندانه ای جهاددانشگاهی از تبدیل تهدید به فرصت در جهاددانشگاهی با ساخت مته های حفاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن محمدی مجد مدیر گروه پژوهشی مهندسی مکانیک، پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاددانشگاهی و مدیر پروژه تدوین دانش فنی و تولید انبوه مته های حفاری دندانه ای این نهاد با اشاره به این که شروع پروژه تدوین دانش فنی و تولید انبوه مته های حفاری دندانه ای در سال 1395 بوده که فاز تدوین دانش فنی این پروژه که شامل هشت نوع مته حفاری است، در سال 98 تکمیل و فاز تولید انبوه آغاز شد، گفت: پروژه مهم دیگر، پروژه تدوین دانش فنی و ساخت مته حفاری PDC است که اولین نمونه موفق این پروژه سال 1399 ساخته و دانش فنی این مته استراتژیک بومی سازی شد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح در کشور اظهار کرد: همان گونه که مستحضر هستید، مته حفاری یکی از کالاهای استراتژیک و حیاتی صنعت نفت است که به عنوان نوک پیکان صنعت حفاری نقش ویژه ای را در ادامه فعالیت و توسعه صنعت نفت ایفا می کند.

وابستگی کامل کشور در تامین این کالا می توانست مشکلات فراوانی را ایجاد کند، اما جهاددانشگاهی به کمک برخی از مسئولان دلسوز صنعت نفت با درک این واقعیت مهم، علی رغم تمام مخالفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی دانش فنی مته حفاری PDC

بومی سازی دانش فنی مته حفاری PDC