مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 22:472022-07-31حوادث

کشتارگاه خودروهای سرقتی!


با دستگیری دزدانی که به باغ ویلاهای اطراف مشهد دستبرد می زدند، سرنخ هایی از کشتارگاه خودروهای سرقتی نیز به دست آمد و این پرونده ابعاد گسترده تری یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد درباره ماجرای دستگیری اعضای این باند سرقت به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: از مدتی قبل گزارش هایی مشابه از دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد به پلیس می رسید که بررسی ها نشان می داد سرقت های مذکور توسط اعضای یک باند حرفه ای صورت می گیرد بنابراین گروهی از ماموران بخش احمد آباد مشهد وارد عمل شدند و تحقیقات ویژه ای را در این باره آغاز کردند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: بررسی های نامحسوس ماموران انتظامی در حالی به مراکز خرید و فروش ضایعات رسید که بازبینی های میدانی ماموران از سرقت در و پنجره های فلزی نیز حکایت داشت.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: طولی نکشید که سرنخ های موجود، نیروهای انتظامی را به یک مرکز جمع آوری ضایعات در منطقه خین عرب مشهد کشاند و مشخص شد جوان تبعه خارجی اموال سرقتی را از سارقان خریداری کرده است، به همین دلیل از جوان افغانستانی بازجویی شد و او اعتراف کرد که دو جوان ناشناس در و پنجره های مذکور را با یک دستگاه وانت مزدا به محل آورده اند و او نیز بدون اطلاع از سرقتی بودن اموال، آن ها را خریده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه خودروهای سرقتی!

کشتارگاه خودروهای سرقتی!