مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 22:372022-07-31بين الملل

تظاهرات مسالمت آمیز طرفداران مشروعیت عصر فردا در بغداد


کمیته هماهنگی حمایت از مشروعیت و محافظت از سازمان های دولتی طی بیانیه ای از تمامی طیف های مردم عراق دعوت کرد تا عصر فردا در منطقه الخضراء بغداد به تظاهرات مسالمت آمیز بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته ای که نام خود را کمیته هماهنگی حمایت از مشروعیت و محافضت از سازمان های دولتی گذاشته طی بیانیه ای از تمامی طیف های ملت عراق دعوت کرد که عصر روز دوشنبه در منطقه الخضراء به تظاهرات مسالمت آمیز بپردازند.

بر اساس بیانیه ای که این کمیته منتشر شده، تاکید شده است که این تظاهرات مسالمت آمیز با هدف حفاظت از دولت عراق است که در برابر دیکتاتوری، اشغالگری، طائفه گری و داعشی ها استوار باقی ماند.

در این بیانیه تاکید شده است که تظاهرات روز دوشنبه به خصوص پس از تحولات اخیر که حاکی از کودتایی مشکوک و گروگان گرفتن دولت و لغو مشروعیت آن بوده، بسیار مهم خواهد بود.

کمیته هماهنگی در پایان بیانیه خود از همه طیف های ملت عراق خواسته تا ساعت پنج بعداز ظهر دوشنبه در کنار دیواره های منطقه الخضراء تجمع کنند.

با حضور دوباره حامیان آشوبگر جریان صدر به منطقه سبز (الخضراء) و در صحن پارلمان، شرایط سیاسی عراق متشنج تر از قبل پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مسالمت آمیز طرفداران مشروعیت عصر فردا در بغداد

تظاهرات مسالمت آمیز طرفداران مشروعیت عصر فردا در بغداد