مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 22:322022-07-31بين الملل

اتحادیه عرب: سازمان ملل برای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی جدی باشد


کنفرانس مسئولان ارتباط دفاتر منطقه ای تحریم رژیم صهیونیستی از سازمان ملل خواست فهرست شرکت هایی را که با رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک های صهیونیست نشین همکاری می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از وفا ، نود و پنجمین کنفرانس مسئولان ارتباط دفاتر منطقه ای تحریم رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه در قاهره برگزار شد.

سعید ابوعلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطینی و اراضی اشغالی عربی در این کنفرانس تداوم تحریم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی به عنوان ابزار کارآمد برای رویارویی با اشغالگری این رژیم و ناکام گذاشتن نقشه های آن برای نابودی آرمان فلسطین را خواستار شد.

او از همه کشورها و ملت های دوستدار عدالت، آزادی و صلح خواست برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر و شهرک های صهیونیست نشین را تحریم کنند.

ابوعلی با تاکید بر اینکه تحریم های بین المللی در زمینه تحریم کالاها و خروج سرمایه گذاری از شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی فلسطینی و عربی موفقیت آمیز بوده است، گفت: ما از سازمان ملل می خواهیم فهرست شرکت هایی که با پروژه های شهرک سازی در فلسطین و اراضی اشغالی عربی همکاری می کنند، اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب: سازمان ملل برای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی جدی باشد

اتحادیه عرب: سازمان ملل برای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی جدی باشد