مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 21:172022-07-31سياسي

آیت الله میرباقری: حمد بر تقدیرات الهی از اسرار حماسه کربلا بود


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصحاب عاشورا حقایق عالم را درک و برای شهادت لحظه شماری می کردند، گفت: اسرار قیام کربلا حمد و صلوات بر نبی خدا و تقدیرات خداوند بود و طرح سید الشهدا نیز ذیل طرح نبی خدا در اقامه توحید بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید مهدی میرباقری در مراسم عزاداری سومین شب دهه اول محرم در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت اظهار کرد: حقایقی که در عالم هستی مشاهده می شود جدای از پرده های ظاهری یک وقایع باطنی و غیبی هم دارد که در کلام ائمه معصومین پرده های غیبی بازگو می شود.

وی اظهار داشت: اسرار قیام حضرت سید الشهدا در حماسه کربلا حمد و صلوات بر نبی خدا و تقدیرات خداوند است و طرح سید الشهدا ذیل طرح نبی خدا در اقامه توحید است.

میرباقری افزود: همراهی با سید الشهدا و اجابت دعوت حضرت در سایه تغییر نگاه انسان به مقوله مرگ روی می دهد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: انس اصحاب عاشورایی با مرگ باعث می شود که آن ها تا لحظات آخر در کنار حضرت پایداری کنند چون با مرگ انس داشته و مرگ در کنار سید الشهدا برایشان حل شده بود.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: شیطان در واقعه کربلا با تمام قوا حاضر شده بود تا طرح سید الشهدا را به شکست بکشاند و هر چه زمان به ظهر عاشورا نزدیک می شد لحظات سخت تری نسبت به سید الشهدا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: حمد بر تقدیرات الهی از اسرار حماسه کربلا بود

آیت الله میرباقری: حمد بر تقدیرات الهی از اسرار حماسه کربلا بود