مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 20:122022-07-31اقتصادي

آشپزخانه های اطعام حسینی در خراسان شمالی افتتاح شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در آیینی طرح اطعام حسینی با افتتاح 72 آشپزخانه به همت کمیته امداد خراسان شمالی همزمان با دومین روز محرم با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین افتتاحیه طرح اطعام حسینی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته 72 آشپزخانه حسینی برای پخت اطعام نیازمندان پیش بینی شده است، اظهار کرد: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این آشپزخانه های حسینی در سطح استان تا پایان ماه های محرم و صفر برپا است، گفت: سال گذشته  850 هزار پرس غذای گرم و 7 هزار و 500 بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: امیدواریم امسال با مشارکت و کمک های خوب خیران، عزاداران حسینی، مساجد و هیات های مذهبی بتوانیم غذای گرم و سبدهای کالایی بسیاری را بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خیران نیک اندیش می توانند برای مشارکت در طرح اطعام حسینی به صورت غیرحضوری کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، اظهار کرد: شماره گیری کد دستوری #058*8877* امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشپزخانه های اطعام حسینی در خراسان شمالی افتتاح شد

آشپزخانه های اطعام حسینی در خراسان شمالی افتتاح شد