مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 19:572022-07-31سياسي

راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی بهبودیافتگان اعتیاد، شاهد بازگشت بیشتر این افراد به متن جامعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: از تلاش ها و اقداماتی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کمیته توسعه مشارکت های مردمی ذیل این شورا در یک سال گذشته و به خصوص سه ماهه نخست سال جاری انجام داده است، تقدیر می شود.

وی افزود: هفته گذشته و در گردهمایی استانداران سراسر کشور، استان سمنان به عنوان دومین استان در حوزه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مورد تقدیر قرار گرفت.

ریواده بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، اعتیاد، آسیب اول اجتماعی کشور است و با تکمیل فرآیند مبارزه با آسیب های اجتماعی، توانمندسازی بیشتر بهبودیافتگان از دام اعتیاد محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: با احداث و راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی بهبودیافتگان اعتیاد در بحث مبارزه با مواد مخدر، با ارائه آموزش های مهارتی و توانمندسازی، شاهد بازگشت بیشتر این افراد به متن جامعه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سمنان

راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سمنان