مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 19:122022-07-31سياسي

دانش بنیان ها به رفع مشکلات قم کمک کنند


رییس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه پایه و اساس فعالیت شرکت های دانش بنیان در راستای برنامه ریزی برای آینده است، گفت: استان قم با تهدیدهای مختلفی روبروست که دانش بنیان ها می توانند در رفع این تهدیدها مؤثر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد حیدری عصر امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت تولید دانش بنیان بسیار بیش تر از شرکت های دانش بنیان است، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان در تمام کشورها آسیب هایی دارند که کشور ما نیز از این موضوع مستثنا نیست.

وی با بیان اینکه در مواردی حمایت ها به سمت رانت خواری می رود، عنوان کرد: در آیین نامه ای که برای این جلسه تدوین شده است، برنامه هایی تدوین شده اما هیچ راهکاری برای عملیاتی شدن این برنامه ها بیان نشده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی اهمیت بسیاری دارد چراکه شاهد تبادل نظر افراد نخبه و فعال در این عرصه هستیم اما خروجی های عملیاتی نیز باید محقق شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات فعلی را با فعالیت های دانش بنیان نمی توان رفع کرد، مطرح کرد: در تمام دنیا تلاش و فعالیت های شرکت های دانش بنیان در راستای اقداماتی است که در آینده رخ می دهد و ما نیز باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها به رفع مشکلات قم کمک کنند

دانش بنیان ها به رفع مشکلات قم کمک کنند