مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:472022-07-31فرهنگي

پایان فیلم گوزن ها ی کیمیایی چگونه تغییر کرد؟


آنچه «گوزن ها» را همچنان سرپا نگه داشته، به یکی از جملات تقوایی بر می گردد مبنی بر این که در فیلم های کیمیایی، گرما و خونی است که دیگر فیلم سازان با وجود وسواس خود در ساخت فیلم ، - آنچه گوزن ها را همچنان سرپا نگه داشته، به یکی از جملات تقوایی بر می گردد مبنی بر این که در فیلم های کیمیایی، گرما و خونی است که دیگر فیلم سازان با وجود وسواس خود در ساخت فیلم ، نمی توانند به آن دست پیدا کنند.

تماشاگرانی که نیمه اول دهه پنجاه به تماشای فیلم گوزن ها نشستند، شاید نمی دانستند که پایان این فیلم با آنچه مسعود کیمیایی ساخته، زمین تا آسمان متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالروز تولد مسعود کیمیایی با یادآوری واقعیت هایی درباره ی فیلم گوزن ها و با نگاهی گذرا به کارنامه فیلمسازی او برگزار شد.

تازه ترین برنامه شنبه های کاج به نمایش و نقد و تحلیل فیلم گوزن ها اختصاص داشت.

این جلسه شامگاه شنبه 8 مرداد ماه در خانه هنر کاج و با حضور نیما حسنی نسب برگزار شد.

در این برنامه، نسخه ای از فیلم گوزن ها به نمایش درآمد که پایان بندی آن در قیاس با آنچه دهه 50 در سینمای ایران اکران شده بود، کاملا تفاوت داشت.

حسنی نسب با اشاره به جایگاه مهم گوزن ها در تاریخ سینمای ایران و با بیان این نکته که این فیلم از نگاه منتقدان بهترین فیلم تاریخ سینمای ما به شمار می آید، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فیلم گوزن ها ی کیمیایی چگونه تغییر کرد؟

پایان فیلم گوزن ها ی کیمیایی چگونه تغییر کرد؟