مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:372022-07-31سياسي

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)


معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: به دلیل قطع برق از شهروندان بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) درخواست می شود ضمن صرفه جویی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، سید بهرام یوسف پور معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزش باد شدید در منطقه منصوری یک که در فاصله پنجاه کیلومتری بندرماهشهر قراردارد، باعث افتادن دکل های برق فشارقوی در این منطقه شده و به واسطه آن برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک نیز قطع شده است.

وی افزود: هم اکنون گروه های تعمیراتی و عملیاتی این شرکت با همکاری گروه های برق منطقه ای در حال برطرف کردن قطعی برق هستند، که با توجه به وضعیت جوی منطقه این عملیات زمان بر است.

یوسف پور اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ منصوری یک، تقویت فشار آب ارسالی به مناطق جنوب شرق خوزستان را برعهده دارد و هم اکنون با توجه به قطعی برق از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز استفاده می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق ادامه داد: هم اکنون با حداقل توان آبرسانی، در حال تامین آب مناطق مورد نظر هستیم، ولی در صورت طولانی شدن زمان وصل برق، امکان قطع آب در مناطق بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) وجود دارد، به همین دلیل ساکنان این منطقه ضمن صرفه جویی در مصرف آب نسبت به ذخیره سازی آب مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)