مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:222022-07-31سياسي

محرم بهترین فرصت برای نذر خون


مدیرکل انتقال خون فارس از برگزاری پویش نذر خون در فارس خبر داد.

- دکتر مجید اکبرزاده در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز ضمن گرامیداشت نهم مردادماه روز اهدای خون، اظهار داشت: به مناسبت دهه اول محرم و همزمانی آن با هفته اهدای خون با اجرای پویش نذر خون دو مرکز اهدای خون در باغ جنت از شنبه 8 مرداد ماه و در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از چهارشنبه 12 مرداد ماه در دو شیفت عصر و شب فعال خواهند بود.

اکبرزاده افزود: پویش نذر خون در استان فارس تنها محدود به دهه اول محرم نیست و اهداکنندگان تا پایان ماه محرم و صفر می توانند برای شرکت در این پویش به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

وی با اشاره به کاهش ذخایر خون در استان فارس و نیاز به گروه های خونی مختلف به ویژه گروه های A و O گفت: انتظار می رود که با مشارکت مردمی در پویش نذر خون این کمبودها جبران شود.

مدیرکل انتقال خون فارس در ادامه با اشاره به مشکلات سازمان اهدای خون و گستردگی استان فارس ، تعداد پایگاه ها ،  محدود بودن ویلچر و مشکل در بحث نیروی انسانی و تامین تجهیزات تخصصی انتقال خون گفت: جا دارد که خیرین در کمک به تامین تجهیزات پیشرفته اداره کل اهدای خون استان فارس را یاری کنند تا بتوانیم کیفیت خون را نسبت به گذشته ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم بهترین فرصت برای نذر خون

محرم بهترین فرصت برای نذر خون