مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:022022-07-31سياسي

کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» تجدید چاپ شد


چاپ ششم کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» روایتی منحصربه فرد و جذاب از رشادت و شهادت فرزندان انقلاب اسامی در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چاپ ششم کتاب از حاج ابراهیم تا خان طومان روایتی منحصربه فرد و جذاب از رشادت و شهادت فرزندان انقلاب اسلامی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) همزمان با بازگشت پیکر چند شهید خان طومان روانه بازار شد.

  از حاج ابراهیم تا خان طومان حاوی خاطرات جذابی است که  بصورت داستان روایی از رشادت شهدای لشکر 25 کربلا در ارتفاعات حاج ابراهیم و مبارزه با ضد انقلاب و سپس شرکت در جنگ سوریه و دفاع از حرم اهل بیت است.

این شهدا را فقط یک کلمه و آن هم دفاع از اسلام گرد هم آورد و با این صمیمیت و قول و قرار هایی که با هم گذاشتند پس از ماه ها دفاع در ارتفاعات سخت حاج ابراهیم همگی با هم عزم سفر کردند و در جنگ سوریه شرکت و همگی در کنار هم به فیض شهادت نائل شدند.

  شهدایی که وقتی خاطرات و زندگی آن ها را مرور می کنی به این نتیجه می رسی که مقامی شایسته تر از شهادت برازنده این مجاهدان نبوده و نیست.

  خاطراتی از مجاهدت شهدایی همچون شهید کابلی، مرداخانی، حبیب پور، خلیلی، قنبری، بواس، شالیکار، خانزاد، رجایی فر، مشتاقی، سلطانی، حاجی زاده، کمالی، صحرایی، طاهر، عابدینی، جمشیدی، بریری، سالخورده، رادمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» تجدید چاپ شد

کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» تجدید چاپ شد