مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-31پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند؛ تنها دانشگاه تخصصی در حوزه فناوری های پیشرفته دیجیتال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تاریخچه تاسیس دانشگاه، به بیان محور های راهبردی، - دانشگاه علوم پزشکی هوشمند؛ تنها دانشگاه تخصصی در حوزه فناوری های پیشرفته دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، اولین و تنها دانشگاه تخصصی است که در زمینه یادگیری الکترونیکی و همچنین جاری شدن فناوری های پیشرفته دیجیتال در حوزه سلامت فعالیت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تاریخچه تاسیس دانشگاه، به بیان محور های راهبردی، اهداف و برنامه های عملیاتی و تاثیر در جامعه پرداخت.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در سال 1394 با تمرکز بر انواع آموزش های مجازی و روش های آموزشی مبتنی بر فناوری تاسیس شد.

هدف این دانشگاه تربیت دانشجو توانمند و یادگیرنده به شکل مادالعمر و پاسخگویی به نیاز های جامعه بود که همزمان با فناوری های روز جهان هم آشنا شوند.

در دوران کرونا، این دانشگاه با راه اندازی سامانه های یادگیری مثل سامانه نوید و آرمان، نقش مهمی را در حفظ شرایط آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور داشته باشد.

در دوران بعد از تغییر اپیدمی کرونا در همه جای دنیا هم آموزش از حالت صرفاً مجازی خارج شده وآموزش ترکیبی بهتر انجام شود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند؛ تنها دانشگاه تخصصی در حوزه فناوری های پیشرفته دیجیتال

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند؛ تنها دانشگاه تخصصی در حوزه فناوری های پیشرفته دیجیتال