مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-31ورزشي

گام های پایانی تصویب لایحه نظام جامع باشگاه ‎داری ورزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید علاوه بر نمایندگان کمیسون فرهنگی، کمیته تربیت بدنی و مرکز پژوهش های مجلس، - جلسه بررسی لایحه نظام جامع باشگاهداری ورزشی با حضور جمعی از مدیران و صاحب نظران حوزه باشگاهی در کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید علاوه بر نمایندگان کمیسون فرهنگی، کمیته تربیت بدنی و مرکز پژوهش های مجلس، نمایندگانی از تشکل های تخصصی و صنفی ورزش کشور نیز حضور داشتند.

این جلسه که به ریاست احمد راستینه رییس کمیته تربیت بدنی مجلس و با هماهنگی توحیدنیا مشاور رییس کمیته ورزش مجلس برگزار شد، با هدف بحث و بررسی متن لایحه نظام جامع باشگاهداری ورزشی همراه با ارائه نقطه نظرات کارشناسی تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه احمد راستینه به سابقه و روند اصلاحات این لایحه و همچنین تصویب کلیات آن در کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره داشت .

پس از آن، نتایج مطالعات و نظرات کارشناسی کارگروهی متشکل از نمایندگان تشکل های ورزشی که در جهت کمک به مجلس، جلسات متعددی را پیرامون لایحه مذکور برگزار کرده بودند، به شکل مکتوب به کمیسیون فرهنگی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های پایانی تصویب لایحه نظام جامع باشگاه ‎داری ورزشی

گام های پایانی تصویب لایحه نظام جامع باشگاه ‎داری ورزشی