مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:222022-07-31اجتماعي

سمنان/ پیدا شدن پیکر یکی از مفقودان سیل


میانگین سن 2 فرد مفقود شده در سیل روز هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار بین 27 تا 35 سال است و تلاش ها برای یافتن پیکر فرد دیگر همچنان ادامه دارد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پیکر یکی از مفقودان سیل در ایوانکی گرمسار با تلاش نیروهای امدادی و انتظامی پیدا شد.

کمال طاهریان در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: میانگین سن 2 فرد مفقود شده در سیل روز هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار بین 27 تا 35 سال است و تلاش ها برای یافتن پیکر فرد دیگر همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: پیکر یکی از 2 مفقود پیدا شده در سیل اخیر شهرستان گرمسار ، متعلق به یکی از اهالی استان سمنان( ساکن کالپوش) است.

طاهریان اضافه کرد: پیکر بی جان کارگر کالپوشی در فاصله هشت کیلومتری محل حادثه شناسایی و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی ادامه داد که تلاش برای یافتن مفقودان سیل در ایوانکی با حضور میدانی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دستور وی مبنی بر استقرار محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در منطقه چاهک و قره چاق از توابع ایوانکی در شهرستان گرمسار از بامداد شنبه وارد گام جدید شد.

طاهریان اظهار داشت: اقدام عملیاتی میدانی به فرماندهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بهره گیری از توان لجستیکی و انسانی نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران در قالب تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان/ پیدا شدن پیکر یکی از مفقودان سیل

سمنان/ پیدا شدن پیکر یکی از مفقودان سیل