مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:572022-07-31اقتصادي

دامپینگ روسیه و چین قیمت آهن آلات داخلی را کاهش داد


رییس صنف اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات استان تهران با اشاره به کاهش قیمت آهن آلات گفت: دو عامل داخلی و خارجی موجب کاهش قیمت و رکود در بازار آهن آلات شده است.

- حمیدرضا رستگار در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بازار آهن آلات در دو هفته اخیر با رکود مواجه شده است، گفت: رکود حاکم بر بازار چند دلیل عمده دارد که دلیل اول گرانی ساخت و ساز است که باعث شده متقاضیان خرید مسکن توان خرید نداشته باشند و همین موضوع باعث کاهش تقاضا در محصولات فولادی از جمله تیرآهن، میلگرد، ورق و .

شده است.

  وی به عامل دوم رکود در بازار آهن اشاره کرد و گفت: دامپینگ بین روسیه و چین در خصوص آهن و فولاد باعث شده تا قیمت های جهانی کاهش یابد بنابراین این مساله باعث کاهش قیمت آهن آلات در داخل کشور شده است.

  رییس صنف اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات استان تهران بیان داشت: روسیه به دلیل دورزدن تحریم ها و سرپا نگه داشتن تولیدات و کارخانه های خود تولیدات آهن و فولاد خود را زیر قیمت بازار عرضه می کند و همین موضوع بازار جهانی فولاد را با رکود و افت قیمت زیادی مواجه کرده است.

  وی در مورد تاثیر این وضعیت بر قیمت آهن و فولاد کشور، گفت: بازار ما هم از این وضعیت مستثنی نیست و این وضعیت باعث شده تا قیمت محصولات فولادی از جمله تیرآهن، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپینگ روسیه و چین قیمت آهن آلات داخلی را کاهش داد

دامپینگ روسیه و چین قیمت آهن آلات داخلی را کاهش داد