مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:272022-07-31اقتصادي

شغل محمود کریمی چیست؟


برخلاف تصور عده ای که فکر می کنند حاج محمود از راه مداحی و روضه خوانی درآمد دارد، او نان خود را فقط از همین راه و از همین آجرها درمی آورد.

برای اینکه شکل کار را از سنتی به صنعتی دربیاوریم نیاز به وام بانکی داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی برزگر شریک اقتصادی حاج محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) و یکی از صاحبان کارخانه آجر سازی در نزدیکی بویین زهرا در استان قزوین می گوید: شاید برخی از مردم تصور می کنند مداحان و ذاکران اهل بیت با روضه خوانی در مجالس مختلف پول های کلانی می گیرند.

تصوری که حتی از آن به عنوان پاکت پول یاد می شود و می گویند بعد از پایان مراسم پاکت پول به مداح داده می شود، اما هستند مداحان و ذاکرانی که کار اقتصادی می کنند و هیچ گاه از راه مداحی و روضه خوانی امرار معاش نمی کنند.

آنها خودشان را وقف امام حسین(ع) کرده اند و در کنار آن با کار و فعالیت اقتصادی در کنار امرار معاش، دستگیر افراد نیازمند هم می شوند.

حاج محمود نان خود را از آجرها درمی آورد شاید خیلی ها ندانند، یکی از کسانی که کارخانه آجر را راه انداخت و سال هاست در آن جا فعالیت می کند، حاج محمود کریمی است.

برزگر با تأکید بر این که در این سال ها هیچ گاه حاج محمود برای راه اندازی کارخانه و یا وام بانکی از رانت استفاده نکرده است، از تأسیس کارخانه آجر با همکاری حاج محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل محمود کریمی چیست؟

شغل محمود کریمی چیست؟