مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:222022-07-31بين الملل

پوتین: با تمام توان امنیت مرزهای روسیه را تضمین می کنیم


رییس جمهور روسیه پس از امضای دکترین جدید دریایی کشورش تصریح کرد که مسکو با تمام توان امنیت مرزهای خود را تضمین خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (یکشنبه)، فرمان تصویب دکترین دریایی و منشور ناوگان نظامی روسیه را امضا کرد تا از این طریق تغییرات در اوضاع ژئوپولتیکی و نظامی و راهبردی جهان را به حساب آورد .

شبکه روسی راشاتودی گزارش کرد، مراسم امضای دکترین جدید دریایی روسیه در موزه ملی تاریخ سنت پترزبورگ در پیتر و پائول فورترس   درست لحظاتی قبل از شروع رژه روز نیروی دریایی صورت گرفت.

در ماه می، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر وقت روسیه، توضیح داد که در بحبوه عملیات نظامی مسکو در اوکراین و جنگ تمام عیار غرب علیه مسکو، توانمندی های ساختاری برای تضمین و حفاظت از منافع ملی در اقیانوس های جهان است .

  وی در آن زمان تصریح کرد: دکترین دریایی مطابقت داده شده تغییرات در اوضاع ژئوپولتیکی و نظامی-راهبردی در جهان را در نظر می گیرد .

به گفته بوریسوف، اساساً مفاد جدید دکترین مربوط به آمادگی برای بسیج و آمادگی بسیج در حوزه فعالیت های دریایی است.

وی توضیح داد: آن چه در حال حاضر اهمیت دارد این است که تمامی این اقدامات راه اندازی کشتی های غیرنظامی و خدمه برای نیروی دریایی و همچنین عملیات تأس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: با تمام توان امنیت مرزهای روسیه را تضمین می کنیم

پوتین: با تمام توان امنیت مرزهای روسیه را تضمین می کنیم