مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-31سياسي

پیکر پاک شهید مدافع حرم پس از 7 سال انتظار به وطن بازگشت


فرمانده سپاه شهرستان فردیس از شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید عباس آسمیه از مدافعان حرم خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید والا مقام پس از 7 سال شناسایی و به وطن رجعت نمود و هم اکنون در معراج شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، احسان علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان فردیس، امروز در جمع اصحاب رسانه، از شناسایی پیکر پاک شهید مدافع حرم عباس آسمیه خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید همراه با چهار شهید دیگر از مدافعان حرم کشور، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شد.

به گفته فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس شهید مدافع حرم عباس آسمیه از بسیجیان پایگاه شهیدان ترکیان و از ساکنان شهرستان فردیس روز دوشنبه 21 دی ماه سال 1394 در دفاع از حرمین شرفین توسط نیرو های تکفیری و در سن 26 سالگی در منطقه خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید والا مقام پس از 7 سال شناسایی و به وطن رجعت نمود و هم اکنون در معراج شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه قرار است پیکر این شهید والامقام پس از عزیمت به مشهد مقدس و طواف در حریم رضوی، در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شود افزود: برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در شهر فردیس نیز در حال پیگیری و برنامه ریزی بوده و اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید مدافع حرم پس از 7 سال انتظار به وطن بازگشت

پیکر پاک شهید مدافع حرم پس از 7 سال انتظار به وطن بازگشت